صفحه اکسپلور اینستاگرام چیست؟

صفحه اکسپلور اینستاگرام چیست؟

صفحه اکسپلور اینستاگرام چیست وچطور میتوانیم پست های خود را به صفحه اکسپلور اینستاگرام برسانیم؟

بعد از انتشار پست جدید احتمالا صبر میکنید تا افراد از آن دیدن کنند و به این روش، آمار بازدید و لایک پست شما بیشتر میشود؛ اما با رفتن پست های شما به صفحه اکسپلور، ماجرا فرق خواهد کرد!
زمانی پست شما به صفحه اکسپلور اینستاگرام راه می یابد، تعداد بیشتری از افراد می توانند پست شما را ببینند، میزان بازدید از پیج شما نیز بیشتر می شود و می توانید راحت تر فالوور جذب کنید.

پس شما می توانید پست های مناسب برای صفحه اکسپلور اینستاگرام درست کنید و با این حرکت ، محتوای خود را به افراد زیاد تری نشان دهید. و حالا چگونه می توان پست ها را به صفحه اکسپلور اینستاگرام برسانیم؟

در این سری از مقالات تیم هفت آن درباره روش های رسیدن به صفحه اکسپلور با ما همراه باشید..

صفحه اکسپلور اینستاگرام چیست؟

صفحه اکسپلور در اینستاگرام در کجا قرار دارد ؟

برای آشنایی با صفحه اکسپلور (explore page)، بهتر است اول از صفحه فید یا خانه در اینستاگرام باخبر شوید.

صفحه فید (Feed Post) یا خانه (Home) در اینستاگرام، صفحه ای است که پست های دیگران و فالوورهایتان به شما نمایش می دهد.

اگر علاقه مندید بدانید که جایگاه صفحه اکسپلور در اینستاگرام کجاست؟

برنامه اینستاگرام را باز کنید و بر روی آیکون ذره بین کلیک کنید. این قسمت، همان صفحه اکسپلور در اینستاگرام می باشد. اگر علاقه دارید زیاد تر دیده شوید و به اسانی فالوور جذب کنید، باید تلاش کنید تا پستهای خود را به صفحه اکسپلورببرید..

مهم ترین عمل برای رفتن پستها به صفحه اکسپلور چیست؟

رفتار افراد در اینستاگرام و میزان تعامل کاربران با محتواها، مهم ترین عامل برای رفتن پستها در صفحه اکسپلور اینستاگرام می باشد؛

بنابراین اگر کاربران به خوبی با محتواها و پستهای شما تعامل برقرار کنند، پستهایتان به صفحه اکسپلور خواهد رفت! اجازه دهید شما را با الگوریتم اینستاگرام درباره صفحه اکسپلور بیشتر آشنا کنم.

الگوریتم اینستاگرام در صفحه اکسپلور

الگوریتم اینستاگرام به این صورت کار می کند که پستهای شما را به ۱۰ درصد از فالوورهایتان نمایش می دهد، اگر کاربران با همان پست ها ارتباط خوبی برقرار کنند؛

یعنی پست شما را لایک کنند، برایتان کامنت بگذارند و… اینستاگرام متوجه می شود که پست شما برای کاربران خوب است و به این ترتیب، پست شما را به دیگر فالوئرها نیز نشان خواهد داد.
و حالا این سوال پیش می آید که باید چیکار کنیم تا پست های ما به صفحه اکسپلور در اینستاگرام راه پیدا کند؟ ادامه این مقاله را بخوانید تا با مراحل نمایش پست ها دراکسپلور اینستاگرام آشنا شوید.

چگونه پستهای خود را به صفحه اکسپلور اینستاگرام ببرید؟

صفحه اکسپلور اینستاگرام چیست؟

صفحه اکسپلور اینستاگرام چیست؟

روشهای زیر، جزو بهترین روشهای بردن پستها به صفحه اکسپلور در اینستاگرام است.:

  1. محتواها و پست هایی تولید کنید که کاربران اینستاگرامی به آنها علاقه مند و از وجودشان استقبال کرد.

اگر قصد دارید پست های شما به بخش اکسپلور اینستاگرام راه یابد،همواره باید پست هایی بسازید و منتشر کنید که محتوای آن متناسب با علاقه و نیاز مخاطبان شما است.

بطورمثال اگر پیج شما مربوط به موضوعات آرایشی و زیبایی است باید از این دسته  محتواها در پیجتان بیشتر تولید و منتشر کنید.با این کار، میزان تعامل کاربران با پست های شما بیشتر می شود. به احتمال زیاد، پستهای شما وارد بخش explore می شود تا افراد بیشتری پستهای شما رابازدید کنند!

  1. فعالیت زیاد در اینستاگرام داشته باشید.

اگر قصد دارید پست های شما در اینستاگرام نمایش داده شود، باید تعامل بیشتری با کاربران خود داشته باشید.

هرچقدر که پستهای شما در اینستاگرام بیشترشود. احتمال زیاد تری برای دیده شدن و تعامل با مخاطبانتان خواهید داشت.

اگر دوست دارید اینستاگرام، شما را به عنوان فردی فعال شناسایی کند، باید با فالوورهای خود ارتباط برقرار کنید، پست فالوورهای خود را بازدید کنید، پستهای دیگران را لایک کنید و برایشان کامنت بگذارید .

و از قابلیت هایی مثل منشن کردن، تگ کردن و… در پستهای خود استفاده کنید تا بتوانید در قبیله سازی با اینستاگرام موفق ترباشید.

  1. پست هایی را پخش کنید که احتمال می دهید تعامل زیادی با کاربران داشته باشد.

الگوریتم اینستاگرام، پستهایی را لیاغت قرار گرفتن در صفحه اکسپلور می داند که آن پستها با کاربران، ارتباط خوبی برقرار کرده باشد و میزان لایک، کامنت و نظرات زیادی دریافت کرده باشد.

بهترین راه برای افزایش تعامل با کاربران این است که از آنها بخواهید که پست شما را لایک کنند، برایتان نظر بگذارند و پست شما را برای دوستانشان ارسال کنند .

یعنی اگر می خواهید میزان تعامل کاربران بیشتر شود، باید آنها را به  شکلی دعوت به اقدام کنید و این کار، به خوبی با یک CTA مناسب انجام خواهد شد.

  1. پست های خود را در زمان مناسب منتشر کنید.

علاوه بر موارد گفته شده، زمان انتشار پستها نیز نکته مهمی است که تعیین می کند که آیا پستهای شما به بخش اکسپلور اینستاگرام برود یا خیر!

اگر پستهای شما در زمان مناسبی منتشر شوند، بازخوردها و تعامل خوبی با پست شما برقرار می شود و در نتیجه، پست شما به بخش اکسپلور اینستاگرام می رود.

  1. از هشتگ استفاده کنید.

اگر می خواهید پستهای شما سریعتر و بهتر به دیگر کاربران نشان داده شوند، از هشتگ های مناسب در کپشن های خود استفاده کنید.

بعد از تهیه و تولید هر محتوا، بین ۵ تا ۹ هشتگ مرتبط و مناسب در پست خود قرار دهید. نکته دیگر این که هشتگ های شما نباید ثابت باشند؛ زیرا با این کار، شما را مانند یک ربات نشان خواهد داد!

برای اینکه به بخش اکسپلور در اینستاگرام بروید، باید هشتگ های هر پست را نسبت به محتوای آن تغییر دهید.

اگر هشتگ های شما شخسی سازی نشده باشند و از هشتگ های بی ارتباط در پستهای خود استفاده کنید، کاربران شما این موضوع را متوجه می شوند و دیگر هیچ تعاملی با پست ها و پیج شما برقرار نخواهند کرد!

پس اگر می خواهید به الگوریتم اینستاگرام سیگنال منفی نفرستید، از هشتگ های درست و مرتبط استفاده کنید. خواندن مقاله کپشن نویسی در اینستاگرام، شما را با اصول هشتگ گذاری بیشتر آشنامیشوید .

صفحه اکسپلور اینستاگرام چیست؟

صفحه اکسپلور اینستاگرام چیست؟

از فالوورهایتان بخواهید که اعلانها در پیج شما را فعال کنند.

یکی از مزایای اعلانها این است که پست های یک پیج را به محض انتشار، به اطلاع کاربران می رساند. اگر اعلانهای پیج شما توسط کاربران فعال شده باشد، به محض پخش پستها، یک پیام اطلاع رسانی یا برای آنها ارسال می شود.

در نتیجه سریعا پست شما را می بینند و با آن، تعامل برقرار خواهند کرد. در نتیجه، وقتی میزان تعامل کاربران زیاد باشد، پست شما به بخش اکسپلور اینستاگرام می رود و در بخش فید، به کاربران نشان داده می شود.

پس اگر بتوانید کاربران و فالوور هایتان را ترغیب کنید که بخش اعلانها را فعال کنند تا پیام  پیج شما را فعال کنند سیگنال مثبتی به الگوریتم اینستاگرام فرستاده می شود که کابران، مشتاق دریافت پستهای شما هستند.

  1. کاری کنید که کاربران، زمان بیشتری را به محتوای پیج شما اختصاص دهند.

اگر بتوانید کاری انجام دهید که کاربران، تایم زیادی را به محتواهای پیج شما اختصاص دهند، می توانید امیدوار باشید که محتواهای شما به بخش اکسپلور در اینستاگرام می رود!

پس اگر می خواهید محتواهایتان به بخش اکسپلور راه پیدا کنند، عکس های باکیفیت  بگیرید، فیلم های جذابی تولید کنید و زیر هر پست، یک کپشن جذاب و طولانی بنویسید که مخاطبانتان را میخ کوب محتواهای شما کند و آنها را راضی نگه دارد.

  1. از لایو، استوری، مسابقه و نظرسنجی برای تعامل با کاربران استفاده کنید.

در دوره نوابغ اینستاگرام، همواره روی این موضوع تاکید می کنم که شما باید با قابلیتهای اینستاگرام مانند لایو‌، استوری و…بتوانید با مخاطبانتان ارتباط برقرار کنید.

هر روز چندین استوری بگذارید، هر هفته، بین یک الی دو بار از لایو برای  تعامل با کاربرانتان استفاده کنید، در بخش IGTV ویدئو بگذارید.

از باکس سوال و بخش نظرسنجی در استوری های خود استفاده کنید تا شانس بیشتری برای رفتن به بخش اکسپلور در اینستاگرام داشته باشید .

نکته مهم این است که شما باید بتوانید کاری انجام دهید  که کاربران اینستاگرامی، از حضور در این شبکه اجتماعی و فالو کردن شما تجربه و  احساس خوبی داشته باشند.

اگر بتوانید این حس خوب را در کاربران ایجاد کنید، برای آنها ارزش خلق کنید، به آنها آموزش دهید، نکات جدیدی به آنها یاد دهید و سرگرمشان کنید، احتمال زیادی برای رفتن به بخش اکسپلور در اینستاگرام خواهید داشت.

در این نوشته از سایت هفت آن، با روشهای انتقال پستهایتان به بخش اکسپلور اینستاگرام آشنا شدید. با قرار گرفتن پستهای شما در این بخش ، افراد بیشتری پستهای شما را مشاهده می کنند.

و در نتیجه در جذب فالووربیشتر، برندسازی بهتر و انتقال پیام خود موفق تر خواهید شد.

بااستفاده از روشهایی که در این نوشته بیان شد، شما می توانید پستهایتان را به بخش اکسپلور اینستاگرام برسانید و از نتیجه مثبت این کار لذت ببرید.

از اینکه تا انتهای این نوشته با ما همراه بودید از شما متشکرم و امیدوارم با دیگر مقالات سایت هفت آن،بتوانیم شما را در زمینه دیجیتال مارکتینگ راهنمایی کنیم..

صفحه اکسپلور اینستاگرام چیست؟

کلام آخر و معرفی هفت آن

اگر شما به دنبال یه راه خوب و مطمئن در زمینه دیجیتال مارکتینگ میگردید نیاز به یک شناخت کلی و اساسی از این شبکه های اجتماعی و تمامی مطالب آن دارید.

برای دستیابی به این شناخت ما به شما توصیه می کنیم حتما به سایت هفت آن مراجعه کنید تا با تمامی مطالب و موضوعات مد نظر خود در این حوضه دسترسی پیداکنید.

سایت هفت آن یکی از معتبر ترین و پر طرفدار ترین سایت های دیجیتال مارکتینگ می باشد .

امکانات و خدمات هفت آن

  • دسترسی به کلیه سرویس های شبکه های اجتماعی
  • انجام سفارشات به صورت اتوماتیک و سیستمی
  • بدون محدودیت استفاده و ثبت سفارش
  • دسترسی آنلاین به سرویس ها به صورت 24 ساعته
  • بدون نیاز به تخصص فنی و درگیر شدن سیستم شما
  • امکان زیرمجموعه گیری و کسب درآمد از پنل
  • تنها چندکلیک با شاخ شدن در شبکه های اجتماعی فاصله دارید

با ثبت نام رایگان در سایت هفت آن www.7on.ir با ورود به بخش سامانه برای افزایش آمار خود اقدام میکنند.

One Response

  1. باتوجه و عملکرد صحیح نکات گفته شده ی شما توانستم پست خود را به صفحه اکسپلور برسانم.
    با تشکر از تیم خوب 7آن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مطالب مرتبط

ارتباط با ما

کلمات کلیدی

#مارکتینگ ، #افزایش_رتبه_و_آمار ، #مدیریت_صفحات_اجتماعی، #امنیت_شبکه_اجتماعی، #تبلیغات_موبایلی، #نوتیفیکیشن_تبیغاتی، #تبلیغات_گوگل، #تبلیغات_محتوایی، #ریپورتاژ_آگهی، #تبلیغات_شبکه_های_اجتماعی #تبلیغات_هدفمند، #پنل_تبلیغات #اینستاگرام #افزایش فالور #منشن #ایمپرشن #لایک #ممبر